Az egyetlen igaz vallás
2018. május 25. írta: teema

Az egyetlen igaz vallás

be_kind.jpg

Kb.: Légy jó/kedves minden teremtményhez. Ez az igaz vallás.
(Én a tisztesség kedvéért helyesebbnek tartom azt mondani, légy jó minden élőlényhez...)

Ez kapcsolódik a múltkori bejegyzéshez.

Gyerek fejjel azt hittem, Isten és a vallás erről szól, a szeretetről. Aztán elkezdtem olvasgatni a gyerek Bibliám és találtam benne elég fura dolgokat, amiket én nem tudtam összeegyeztetni a szeretettel. De talán pont ebben gyökerezik, mármint a Bibliában, hogy miért ilyen utálatos, veszett, vérengző sok keresztény.

Úgy értem, pont ők papolnak a szeretetről, megbocsájtásról, satöbbiről, aztán meg mit csinálnak?
Utálnak, ha más vagy.
Ha más vallású vagy, ha más gondolkodású vagy, sőt, ha gondolkodó vagy! Ha szeretsz, de nem úgy, ahogy azt ők elképzelik és itt nem a pedofilokra gondolok.

De ha megnézi az ember, hogy mennyi gyűlölet, kegyetlenség, erőszak, zsarnokság és gyilkosság van a Bibliában... úgy értem, jó fa nem teremhet rossz gyümölcsöt. Ergo a Biblia és az Ő istene egyértelműen nem a jóról és a szeretetről szól.

Most eszembe jutott az a film, Exodus: Istenek és királyok, na abban tökéletesen ábrázolják Istent!

Ezzel viszont nem azt mondom, hogy a Biblia egy kalap csacska macska mocska, mert nem, van benne sok jó dolog! Amit tök jó volna, ha mindenki, kivétel nélkül minden egyes ember betartana! Például csak azt, hogy ne tégy olyat, ami neked se esne jól. Csak olyat, amit te is szeretsz, szeretnél, ami neked is jól esne, amitől boldog lennél... Ha legalább ezt az egy dolgot minden egyes ember betartaná a világon, mennyivel lenne jobb az élet?

Szerintem nem kicsit.

De ez persze lehetetlen, az ember nem ilyen, nem ennyire együttműködő sajnos. De akkor legalább a keresztények vennék a fáradtságot és lennének a szó cselekvői. Legalább ők komolyan vennék, és tennék azt, amiről folyton papolnak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teema.blog.hu/api/trackback/id/tr3413999674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása