Csak egy pillanatra
2018. augusztus 09. írta: teema

Csak egy pillanatra

Biztosan mással is előfordult már, ami most velem: csak egy pillanatra ültem a gép elé. Csakhogy ennek már 4 órája. Ezalatt az idő alatt rettentő kényelmetlenül ültem, mert a székemet egy nagy adag ruha foglalja el, amit nem dobtam félre, hiszen valóban csak egy pillanatra terveztem a gépezést. Ennek köszönhetően, mostanra már nagyon sajog a farkcsontom, amiről ez a kép jutott eszembe:

2537_1779_1452031797.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://teema.blog.hu/api/trackback/id/tr3314170651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vénvarangy 2018.08.10. 07:48:44

Nem értem, mit akarsz ezzel a cikkel mondani
süti beállítások módosítása